Hallo, hoe kunnen we je helpen?

Als je de woningen met voorkeur reserveert, kan je een specifiek huisnummer uitzoeken op de plattegrond. Dit kan tegen betaling van eenmalig € 39

Via onze website kun je maximaal 3 accommodaties per boeking reserveren. Zo werkt het:

  • Reserveer de eerste accommodatie via de website

  • In de eerste stap van het boekingsproces kun je een tweede accommodatie toevoegen.

    • Let op: deze optie verschijnt alleen als je een specifiek huisnummer hebt opgegeven voor de eerst accommodatie.

  • Voeg, indien gewenst, een tweede en derde accommodatie toe.

  • Rond de reservering af en je bent klaar.

Mocht je een van de woningen willen annuleren, gaat dit volgens de reguliere annuleringsvoorwaarden.  

Je kunt je boeking gemakkelijk zelf online annuleren op Mijn EuroParcs.

Afhankelijk van de periode vóór je incheckdatum, zijn hier de volgende kosten aan verbonden. Mocht je annuleren binnen 24 uur na het maken van je boeking, dan is dit kosteloos.

  • Meer dan 3 maanden voor incheck: 15% van het totaalbedrag

  • Binnen 3 tot 2 maanden voor incheck: 50% van het totaalbedrag

  • Binnen 2 maanden tot 1 maand voor incheck: 75% van het totaalbedrag

  • Binnen 1 maand voor incheck: 90% van het totaalbedrag

  • Annulering op de dag van aankomst: 100% van het totaalbedrag

Raadpleeg voor de volledige toelichting artikel 6 van de RECRON-voorwaarden.

Je kan via de website maximaal 3 accommodaties tegelijk boeken. De woningtypes kunnen verschillend zijn en mogen dus een combinatie van een woning en een campingplaats zijn. Wil je meer dan 3 woningen tegelijk boeken? Neem dan contact op met onze gastenservice.

Wanneer je een reservering maakt met meerdere woningen, is er nog steeds een hoofdboeker. Van deze hoofdboeker verwachten we de betaling. Op het kostenoverzicht staan de kosten uitgesplitst per woning, zodat u deze zelf kunt verrekenen met uw medereizigers. 

Kindermeubilair is niet standaard aanwezig, maar is bij te boeken via Mijn EuroParcs (op basis van beschikbaarheid). Denk hierbij aan kinderbedjes en kinderstoeltjes.

In Mijn EuroParcs kun je de volgende zaken bijboeken:

  • Kindermeubilair

  • Extra lakenpakket

  • Handdoekenpakket

  • Keukendoekenpakket

  • Opgemaakte bedden bij aankomst

  • Foodboxen

Ook kun je extra personen en huisdieren bijboeken.

Als je je wachtwoord bent vergeten, dan kun je via de Mijn EuroParcs pagina een nieuw wachtwoord aanvragen door de klikken op 'wachtwoord vergeten'. Vul je e-mailadres in en je ontvangt binnen enkele minuten een nieuw wachtwoord.

Als je een account aanmaakt op Mijn EuroParcs, kun je de volgende zaken zelf regelen:

  • Boeking annuleren

  • Extra's bijboeken

  • Extra personen en/of huisdieren bijboeken

  • Betalingen

Verder vind je er alle informatie over je vakantiepark en je accommodatie.

Als je je boeking wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Let op: je kunt enkel een Mijn EuroParcs account aanmaken als je een boeking hebt gemaakt bij EuroParcs.

Het is alleen mogelijk om een Mijn EuroParcs account aan te maken op het moment dat je een boeking of reservering hebt gemaakt bij EuroParcs.

Nadat je een boeking hebt gemaakt, ontvang je in je mailbox een boekingsbevestiging. Hierin staat een link naar Mijn EuroParcs waarmee je een wachtwoord kunt aanmaken voor je account.

De voormalige Duinresorts hebben een eigen 'mijn omgeving'. Je kunt niet inloggen op Mijn EuroParcs als je bij één van de volgende EuroParcs vakantieparken hebt geboekt:

Als je een zakelijke boeking hebt gemaakt of een lang verblijf hebt bij EuroParcs, dan kun je niet inloggen op Mijn EuroParcs om zelf je boeking te beheren. Als je iets wil wijzigen in je boeking, willen we je vragen om een e-mail te sturen of te bellen naar StayXL op 088 070 82 20.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. In veel gevallen komt dit voor wanneer er een nieuwe
klantenkaart is gemaakt terwijl je al een account bij ons had. Geen probleem! Neem contact met ons op, dan voegen wij je dubbele account samen. We hebben hiervoor wel je reserveringsnummer en e-mailadres nodig.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Meestal komt dit voor wanneer er een nieuwe klantenkaart is gemaakt terwijl je al een account bij ons had. Geen probleem! Neem contact met ons op, dan voegen wij je dubbele account samen. We hebben hiervoor wel je reserveringsnummer en e-mailadres nodig.

Elektrisch barbecueën en barbecueën op gas is toegestaan op onze vakantieparken.

Veel van onze vakantieparken bevinden zich in de natuur of vlakbij natuurgebieden, barbecueën op kolen is dan ook niet toegestaan.

Bij de accommodatie is niet standaard een barbecue aanwezig, maar je mag deze zelf meenemen of je kunt een barbecue pakket (inclusief bbq) bestellen via de EuroParcs app.

Nee, een handdoekenpakket zit niet standaard bij je verblijf inbegrepen. Deze kun je bijboeken tijdens het maken van je reservering voor €7,95 per pakket. Als je al geboekt hebt, kun je dit nog doen via Mijn EuroParcs.

Het handdoekenpakket bestaat uit één grote en één kleine badhanddoek.

Extra's (zoals bedlinnen, handdoeken, een kinderstoel etc.) kun je al tijdens het boekingsproces toevoegen. Heb je al geboekt? Dan kan dit via Mijn EuroParcs.

Alle keukens zijn voorzien van een standaard keukeninventaris. Er zijn borden, bestek, glazen en mokken. Daarnaast zijn er pannen, schalen en onderzetters aanwezig. Alles om je vakantie zorgeloos te starten. 
Let op, in de hotelkamers en studio's zijn geen volledige keukens aanwezig. 

Nadat je bent ingecheckt, krijg je een welkomstpakket mee van de receptie. Hierin zitten de volgende handige spullen:

  • Kleine afwasborstel

  • Vaatdoek

  • Vuilniszak

  • Toiletrol

  • Miniflacon afwasmiddel

  • Vaatwastabletten

Het is verplicht voor alle personen vanaf 2 jaar om een linnenpakket af te nemen bij EuroParcs en deze zitten standaard bij je boeking inbegrepen. De pakketten liggen bij aankomst voor je klaar in je verblijf.

Het linnenpakket bestaat uit een hoeslaken, dekbedovertrek en kussensloop voor 1 persoon. Je kunt altijd een extra linnenpakket bijboeken bij de receptie tijdens je verblijf.

Je bezoek is van harte welkom in je vakantiehuisje bij EuroParcs. Zij mogen hun auto parkeren op de algemene parkeerplaats vóór de slagbomen. Verder mogen zij ook gebruikmaken van parkfaciliteiten. Niet op elk vakantiepark kun je van alle faciliteiten gebruik maken als (dag)bezoeker. Vraag naar de mogelijkheden bij de receptie.

De meeste chalets, bungalows en glampingtenten hebben een eigen Wi-Fi-router. De locatie van het wachtwoord vind je in de EuroParcs app onder parkinfo, kies vervolgens 'op het park'. De locatie van het wifi-wachtwoord staat ook in het welkomstinformatieboekje, die je bij aankomst van de receptie krijgt.

Verder is er een openbare wifi verbinding op het vakantiepark aanwezig waar je geen wachtwoord voor nodig hebt.

Het is niet toegestaan om vuurwerk af te steken op de EuroParcs vakantieparken.

Nee. Handdoeken zijn niet inbegrepen in het bedlinnenpakket. Voor handdoeken kun je tijdens het boekingsproces een extra handdoekenpakket bestellen. Meer informatie over de inventaris van je vakantiehuis vind je op de pagina van de betreffende accommodatie.

Je kunt contact opnemen met ons Klant Contact Centrum op telefoonnummer +31 (0) 88 070 8090 of door het contactformulier in te vullen. De openingstijden van ons Klant Contact Centrum vindt je op de contact en vragen pagina.

Als je een klacht hebt tijdens je verblijf, dan kun je terecht bij de receptie. We helpen graag om je klacht op te lossen en je een zo comfortabel mogelijk verblijf te bieden. Het nummer en de openingstijden van de receptie kun je vinden in de EuroParcs app en in je welkomstinformatieboekje.

Alle belangrijke (nood)nummers kun je vinden in de EuroParcs app en in je welkomstboekje, die je bij het inchecken van de receptie krijgt. Denk hierbij aan nummers van de receptie, dichtstbijzijnde huisarts, dierenarts en politiebureau.

Over het algemeen kun je in je vakantiewoning de standaard Nederlandse zenders kijken en een aantal Belgische en Duitse zenders.

Logés zijn van harte welkom tijdens je verblijf bij EuroParcs. Wel dien je dit te melden bij de receptie in verband met toeristenbelasting en de afname van extra bedlinnenpakketten.

Het is niet toegestaan om meer logés te ontvangen dan het maximaal aantal personen waarvoor je vakantiewoning geschikt is. Dus als je verblijft in woning voor 4 personen en je verblijft hier met zijn tweeën, dan mag je maximaal 2 logés ontvangen.

Ja, je kunt op de parken betalen met je creditcard als er een pinapparaat aanwezig is.

Het is altijd toegestaan om zelf handdoeken mee te nemen. Je krijgt geen korting als je ze zelf meeneemt.

De parken die je mag betreden met de auto hanteren standaard een tijdsperiode tussen 07.00 en 23.00 uur. In deze periode openen de slagbomen. Buiten deze tijden om kun je je auto parkeren op de algemene parkeerplaats.

In de EuroParcs app kun je de leukste activiteiten in de omgeving van jouw vakantiepark bekijken. Als je de app hebt gedownload, kun je jouw vakantiepark selecteren. Je vindt alle bezienswaardigheden en activiteiten onder het kopje 'in de omgeving'.

Verder kun je een kijkje nemen op de webpagina van je vakantiepark op onze website, ook onder het kopje 'in de omgeving'.

Ja, als de beschikbaarheid dit toelaat, kun je voor een meerprijs van € 35,- per geboekte accommodatie vanaf 13.00 uur inchecken.

Je kunt een early check-in bijboeken in de stap ‘extra’s’ tijdens het boekingsproces. Heb je al geboekt? Dan kun je dit later nog bijboeken via Mijn EuroParcs.

Let op: een early check-in is niet mogelijk tijdens schoolvakanties en feestdagen.

Ben je later met inchecken dan je had verwacht? Geen zorgen. Je hoeft ons hiervoor niet te bellen of ons in te lichten. Je kunt gewoon inchecken zolang de receptie geopend is.

Heb je nog niet ingecheckt rond sluitingstijd of kom je na sluitingstijd van de receptie? Dan neemt de receptie contact met je op. Onze medewerkers controleren de gastenlijst van die dag. In dat geval ontvang je een kluiscode, zodat je na sluitingstijd je sleutel zelf kunt ophalen.

Let op: dit is niet mogelijk als je je reissom nog niet (volledig) hebt voldaan.

Vanaf 1 januari 2023 gelden flexibele aankomst- en vertrekdagen. Je komt dan aan en vertrekt weer op welke dag je zelf wil (met uitzondering van aankomsten op zondag, nationale feestdagen, festivals en schoolvakanties van je land van bestemming).

Tijdens schoolvakanties van je land van bestemming gelden maandag en vrijdag als aankomst- en vertrekdagen.

Inchecken kan vanaf 16.00 uur en uitchecken tot 10.00 uur.

Als je een kampeerplaats hebt geboekt, kun je de plek op de dag van aankomst vanaf 13.00 uur betrekken en op de dag van vertrek uiterlijk 12.00 uur achterlaten.

Tijdens de feestdagen (Pasen, Hemelvaart, Pinksteren, Kerst en Oud en Nieuw) gelden er andere aankomst- en vertrekdagen.

Het is ook mogelijk om buiten de openingstijden van de receptie in te checken. De receptie zal je bellen en de mogelijkheden met je bespreken. Je krijgt meestal een code voor bijvoorbeeld het kluisje, waar je je sleutel of sleutelkaart kunt ophalen. Belangrijk: De volledige reissom moet vooraf worden betaald.

De voorwaarden van de flexibele aankomst- en vertrekdagen zijn als volgt:

  • Zondagen, festivalweekenden en nationale feestdagen gelden niet als aankomstdagen, vertrek is wel mogelijk

  • Tijdens schoolvakanties van je land van bestemming gelden maandag en vrijdag als aankomst- en vertrekdagen (m.u.v. EuroParcs Het Amsterdamse Bos, EuroParcs Brunssummerheide, EuroParcs Buitenhuizen, EuroParcs Spaarnwoude en EuroParcs De Zanding)

  • Niet geldig voor EuroParcs Texel

  • Alleen geldig bij een verblijf van minimaal 2 nachten

  • Er kunnen uitzonderingen gelden voor grotere woningen (vanaf 8 personen) en hotelkamers

Heb je een vraag over flexibele aankomst- en vertrekdagen? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.

Nadat je bent ingecheckt, krijg je een welkomstpakket mee van de receptie. Hierin zitten de volgende handige spullen:

  • Kleine afwasborstel

  • Vaatdoek

  • Vuilniszak

  • Toiletrol

  • Miniflacon afwasmiddel

  • Vaatwastabletten

Late check-out: Een late check-out kun je tijdens je verblijf bijboeken bij de receptie. Hiermee kun je om 12 uur uitchecken. Je kunt geen late check-out van te voren bijboeken, dit vanwege de schoonmaakplanning per vakantiepark. De receptie bekijkt de beschikbaarheid op dat moment. Je kunt geen late check-out bijboeken tijdens feestdagen en schoolvakanties.

Lazy check-out: Met een lazy check-out kun je niet later uitchecken, maar word je volledig ontzorgd tijdens je vakantie. De bedden worden voor je afgehaald, het vuilnis wordt weggebracht en de vaatwasser uitgeruimd. Zo sluit je de vakantie helemaal ontspannen af.

Je kunt een late check-out bijboeken tijdens je verblijf bij de receptie. Je kunt geen late check-out van te voren bijboeken, dit vanwege de planning van de schoonmaakpartij per vakantiepark. Mocht je tijdens je verblijf een late check-out wensen, kom dan vooral langs bij de receptie. De receptie bekijkt de beschikbaarheid op dat moment. Een late check-out is niet mogelijk tijdens schoolvakanties en feestdagen in verband met drukte.

De standaard incheckperiode is vanaf 16.00 uur. Je vindt de openingstijden van de receptie van het park van jouw voorkeur op onze website.

Heb je een early check-in bijgeboekt? Dan kun je vanaf 13.00 uur al inchecken.

Bij EuroParcs gelden er (buiten feestdagen) geen specifieke aankomst- en vertrekdagen voor kampeerplaatsen.

Wanneer je gaat kamperen bij EuroParcs kun je op de dag van aankomst vanaf 13.00 uur je kampeerplaats betrekken. Op de dag van vertrek dien je de plaats voor 12.00 uur opgeruimd achter te laten.

Nee. Handdoeken zijn niet inbegrepen in het bedlinnenpakket. Voor handdoeken kun je tijdens het boekingsproces een extra handdoekenpakket bestellen. Meer informatie over de inventaris van je vakantiehuis vind je op de pagina van de betreffende accommodatie.

Als je een klacht hebt na je verblijf, kun je deze met ons delen door een e-mail te sturen naar feedback@europarcs.nl. We helpen je graag.

Bij vertrek vragen we je vriendelijk om aan de volgende zaken te denken:

  • Laat de woning bezemschoon achter

  • Deponeer je huisvuil op het milieupark

  • Leeg de koelkast en vaatwasser

  • Verzamel het linnengoed in een kussensloop

  • Lever je sleutel of sleutelpasje in bij de receptie of laat hem achter in de daarvoor bestemde brievenbus.

Bekijk ook onze uitcheckvideo.

Eventuele kosten voor die door het parkbeheer voor bovenstaande werkzaamheden gemaakt worden, worden bij de huurder(s) in rekening gebracht.

Op de dag van aankomst en van vertrek mag je bij EuroParcs gewoon gebruikmaken van de faciliteiten. Ook voordat je ingecheckt bent en nadat je uitgecheckt bent.

Nee, partytenten zijn niet toegestaan op kampeerplekken of camperplekken. Dit geldt voor al onze parken. 

Bij EuroParcs gelden er (buiten feestdagen) geen specifieke aankomst- en vertrekdagen voor kampeerplaatsen.

Wanneer je gaat kamperen bij EuroParcs kun je op de dag van aankomst vanaf 13.00 uur je kampeerplaats betrekken. Op de dag van vertrek dien je de plaats voor 12.00 uur opgeruimd achter te laten.

Overweeg je om te investeren in een eigen recreatiewoning bij EuroParcs? Dan ben je bij ons in goede handen. Neem een kijkje op de website van EuroParcs Verkoop voor meer informatie over onder andere het aanbod, het rendement en de meest recente ontwikkelingen.

Wil je direct contact opnemen met EuroParcs Verkoop? Vul dan het contactformulier in of neem telefonisch contact op via 088 07 08 000.

Als je zelf in je eigen recreatiewoning wil verblijven, mag je contact opnemen met de afdeling Eigenarencontact van EuroParcs. Dit kan via Topdesk, waar je een account voor hebt.

De adresgegevens en het telefoonnummer van de dichtstbijzijnde dierenarts kun je vinden in de EuroParcs app of in je welkomstboekje, die je bij aankomst hebt gekregen.

De volgende vakantieparken hebben een hondenriemrek bij de winkel:

Wil je meer weten over je vakantie met de hond op je favoriete vakantiepark? Klik dan op 'Hond mee op vakantie?' onder de faciliteiten van de parkpagina.

Op de meeste vakantieparken is je hond welkom in het restaurant en/of het terras. Op slechts een aantal parken is je hond niet welkom binnen in de horeca:

  • EuroParcs Aan de Maas

  • EuroParcs Poort van Maastricht (wel op het terras)

  • EuroParcs Gulperberg (wel op het terras)

  • EuroParcs De Achterhoek (wel op het terras)

  • EuroParcs Limburg (wel op het terras)

  • EuroParcs Bad Hulckesteijn (wel op het terras)

  • EuroParcs De Kraaijenbergse Plassen (wel op het terras)

  • EuroParcs De Rijp (wel op het terras)

  • EuroParcs De Wije Werelt (wel op het terras)

  • EuroParcs De Woudhoeve (wel op het terras)

  • EuroParcs Zuiderzee (wel op het terras)

  • EuroParcs Parc du Soleil (wel op het terras)

  • EuroParcs Het Amsterdamse Bos

  • EuroParcs Poort van Amsterdam (wel op het terras)

  • EuroParcs Kaatsheuvel (wel op het terras)

Wil je meer weten over je vakantie met de hond op je favoriete vakantiepark? Klik dan op 'Hond mee op vakantie?' onder de faciliteiten van de parkpagina.

De meeste wegen zijn van asfalt, maar het wisselt per park of er meer asfalt of gras is te vinden. Op een aantal parken is er zowel gras als asfalt.

Wil je meer weten over je vakantie met de hond op je favoriete vakantiepark? Klik dan op 'Hond mee op vakantie?' onder de faciliteiten van de parkpagina.

Op de meeste vakantieparken kun je hondenpoepzakjes verspreid over het park vinden. Op vakantiepark EuroParcs Hoge Kempen kun je de zakjes eventueel kopen in de winkel op het park. Wel is het altijd handig om zelf zakjes mee te nemen.

Wil je meer weten over je vakantie met de hond op je favoriete vakantiepark? Klik dan op 'Hond mee op vakantie?' onder de faciliteiten op de vakantiepark pagina van jouw keuze.

Op een aantal vakantieparken zijn er speciale afvalbakken te vinden waar je de ontlasting van je hond in kunt doen. Op de meeste parken kan het in de algemene afvalbakken.

Wil je meer weten over je vakantie met de hond op je favoriete vakantiepark? Klik dan op 'Hond mee op vakantie?' onder de faciliteiten op de vakantiepark pagina van jouw keuze.

Ja, op alle vakantieparken van EuroParcs moet je hond aan de lijn.

Je hond is van harte welkom op de vakantieparken en campings van EuroParcs! Hoe vind je een vakantiepark waar honden zijn toegestaan? Als je je hond toevoegt aan je reisgezelschap, krijg je automatisch enkel de vakantieparken te zien waar je hond welkom is.

Op vakantiepark EuroParcs Gulperberg is je hond niet welkom in het vakantiehuis, maar wel op het vakantiepark en de camping. Dus, kom je met een caravan of camper om een vakantie met je hond te vieren op de Gulperberg? Boek dan een kampeerplaats met panorama uitzicht!

Boek een vakantiepark

Er zijn accommodatie types met een tuinomheining waar je hond welkom is.

Het kan ook zijn dat er per type een aantal vakantiehuizen géén tuinomheining hebben en een aantal wel. Wil je graag een vakantiehuis met tuinomheining, dan kun je het beste even contact opnemen met het Klant Contact Centrum door het contactformulier in te vullen of te bellen naar +31 (0)88 070 8090. Je kunt namelijk tijdens het boeken zelf - indien beschikbaar - het huisnummer kiezen (tegen meerprijs).

Nee, er is geen hondencamera of iets als een babyfoon aanwezig. Mocht je deze nodig hebben tijdens je verblijf dan dien je deze zelf mee te nemen.

Nee, er is geen hondenbench in de vakantiewoning. Mocht je deze nodig hebben tijdens je verblijf dan dien je deze zelf mee te nemen.

Vakantiehuizen met vloerbedekking zijn er nagenoeg niet.

Wil je graag een vakantiehuis met vloerbedekking, dan kun je het beste even contact opnemen met het Klant Contact Centrum door het contactformulier in te vullen of te bellen naar +31 (0)88 070 8090. Je kunt namelijk tijdens het boeken zelf - indien beschikbaar - het huisnummer kiezen (dit kost eenmalig €35,-).

Wanneer je een huisdier toevoegt aan je reisgezelschap tijdens het maken van je boeking, krijg je automatisch alleen de vakantiehuizen te zien waarin huisdieren zijn toegestaan. Daardoor ben je er zeker van dat je je huisdier(en) gewoon mee kunt nemen naar het vakantiepark. Er geldt een toeslag per huisdier per nacht. Je voegt het huisdier toe aan het reisgezelschap en de toeslag wordt weergegeven tijdens je boeking. Let op, je huisdier kan alleen mee als hij onderdeel is van het reisgezelschap.

Op bijna ieder EuroParcs vakantiepark is wel een vakantiehuis waar je van harte welkom bent met je huisdier! Enkel bij vakantiepark EuroParcs Gulperberg zijn huisdieren niet toegestaan in de woningen. Het is wel toegestaan om je hond mee te nemen naar de camping, dus verblijf je graag in je eigen camper of caravan? Kom dan naar het kampeergedeelte met je hond. En geniet samen van het panorama uitzicht!

Tip! Als je in 'zoek en boek' je hond toevoegt aan je reisgezelschap, krijg je direct de vakantiewoningen en kampeerplaatsen te zien waarin je samen met je hond mag verblijven. Er zijn maximaal 2 huisdieren per verblijf toegestaan. Ook zijn er huisdiervrije woningen beschikbaar. Je kunt je voorkeur aangeven bij het maken van je reservering.

Er geldt een toeslag per huisdier per nacht. Je voegt het huisdier toe aan het reisgezelschap en de toeslag wordt weergegeven tijdens je boeking. Je huisdier kan alleen mee als hij toegevoegd is aan het reisgezelschap.

Waar dien je rekening mee te houden?

  • Neem zelf een bench of mand mee voor het gemak van je huisdier

  • Eventuele ongelukjes kunnen gebeuren op het park of in de woning, maar dien je altijd op te ruimen. Op het park bevinden zich meerdere prullenbakken en kun je hondenpoepzakjes pakken

  • Huisdieren dienen altijd aangelijnd te zijn rondom de woning en op het park. Dit in verband met de veiligheid van zowel het huisdier als de andere parkgasten

  • Huisdieren zijn niet toegestaan op de zitmeubels zoals banken en stoelen en uiteraard ook niet op de bedden

  • Het blauwe beddengoed of wit bedlinnen niet gebruiken voor je huisdier

Bij onze vakantieparken in de natuur is er in de omgeving zeker een wandel- of natuurgebied te vinden waar je heerlijk met je hond los of aan de lijn kunt wandelen.

Wil je meer weten over je vakantie met de hond op je favoriete vakantiepark? Klik dan op 'Hond mee op vakantie?' onder de faciliteiten van de parkpagina.

Bij de meeste vakantieparken is er in de omgeving een recreatievijver of iets van water te vinden waar je met je hond naartoe kunt. Vaak is er een periode dat honden wel of niet mogen zwemmen in het water.

Ook hebben we onze vakantiehuizen en vakantieparken vlakbij een strand voor je op een rij gezet!

Bekijk vakantiehuizen nabij strand Bekijk vakantieparken nabij strand

Je hulphond is van harte welkom op het vakantiepark. Hiervoor hoef je niets bij te betalen. Als je je hulphond gratis mee wil nemen naar EuroParcs kun je een e-mail sturen naar gastenservice@europarcs.nl om je boeking te maken.

Nee, er is geen hondendouche bij het vakantiehuis.

Op EuroParcs Brunssummerheide en EuroParcs Zilverstrand is er wel een hondendouche voor algemeen gebruik aanwezig op het vakantiepark.

Het is handig om van tevoren te weten of er een dweil in de woning aanwezig is in geval van ongelukjes. Je kunt dit terugvinden onder het kopje 'hond mee op vakantie' op de webpagina van je vakantiepark.

Ja, je huisdier is (aangelijnd) van harte welkom op alle vakantieparken!

Als de woning geschikt is voor huisdieren, zijn er maximaal 2 huisdieren per vakantiewoning toegestaan. Ook zijn er huisdiervrije woningen beschikbaar. Je kunt je voorkeur aangeven bij het maken van je reservering.

Er geldt een toeslag per huisdier per nacht. Je voegt het huisdier toe aan het reisgezelschap en de toeslag wordt weergegeven tijdens je boeking. Je huisdier kan alleen mee als hij toegevoegd is aan het reisgezelschap.

Bij EuroParcs Gulperberg zijn huisdieren niet toegestaan in de woningen.

In de EuroParcs app kun je je boeking niet wijzigen.

Als je je boeking wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Je kunt de EuroParcs app gratis downloaden in de App Store en in Google Play.

Ga naar Apple App Store Ga naar Google Play Store

De EuroParcs app is voor iedereen te downloaden en te gebruiken, ook als je (nog) geen boeking hebt gemaakt bij EuroParcs of als je geen account hebt aangemaakt.

Met de EuroParcs app heb je altijd alle informatie bij de hand die je nodig hebt tijdens je verblijf. In de EuroParcs app kun je volgende informatie vinden:

  • Praktische informatie over je vakantiepark

  • Informatie over alle faciliteiten en openingstijden

  • De parkplattegrond

  • Het animatie- en activiteitenprogramma

  • De leukste uitjes in de omgeving (met korting)

Verder kun je met de EuroParcs app:

  • Reserveren van faciliteiten

  • Inschrijven voor activiteiten en de kinderanimatie

Jazeker, je downloadt de EuroParcs app gratis en voor niets in de Google Play Store of in de Apple App Store.

Ga naar Google Play Store Ga naar Apple App Store

Voor een particuliere boeking is het niet mogelijk om een factuur te ontvangen. Dit is alleen mogelijk als je een zakelijke reservering maakt via info@stayxl.nl.

Boekingen die niet worden gemaakt via StayXL worden gezien als particuliere boekingen en dus niet als zakelijke boekingen. Voor particuliere boekingen kunnen we geen factuur opmaken.

Als je een wijziging wil maken in je zakelijke boeking, kun je een e-mail met je wijziging sturen naar info@stayxl.nl.

Als je voor een periode langer dan 3 weken een boeking wilt maken, dan kun je contact opnemen met de afdeling StayXL. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@stayxl.nl of door telefonisch contact op te nemen via 088 070 82 20.

Het is mogelijk voor een langere periode in een vakantiewoning van EuroParcs te verblijven. Dit kan bijvoorbeeld wanneer je aan het verhuizen of aan het verbouwen bent, of vanwege andere omstandigheden. Je kunt dit aanvragen bij onze afdeling StayXL door een e-mail te sturen naar info@stayxl.nl of door te bellen naar 088 070 82 20.

Bij EuroParcs hebben we ook veelzijdige stageplaatsen, waar je in korte tijd veel kunt leren! Je krijgt tijdens je stage veel ruimte en begeleiding om je talenten te kunnen laten zien en ontwikkelen. Wie weet bieden we je wel een baan na je stage!

Bij EuroParcs hebben we diverse openstaande vacatures, zowel op onze vakantieparken als op ons hoofdkantoor. Ook kun je bij EuroParcs een open sollicitatieformulier invullen. Zo kunnen we contact met je zoeken als er een vacature open komt te staan die bij jou zou kunnen passen!

Alle openstaande vacatures vind je hier.

Elektrisch barbecueën en barbecueën op gas is toegestaan op onze vakantieparken.

Veel van onze vakantieparken bevinden zich in de natuur of vlakbij natuurgebieden, barbecueën op kolen is dan ook niet toegestaan.

Bij de accommodatie is niet standaard een barbecue aanwezig, maar je mag deze zelf meenemen of je kunt een barbecue pakket (inclusief bbq) bestellen via de EuroParcs app.

Er zijn vuurwerkvrije vakantieparken bij EuroParcs. Afgelegen in de natuur en zonder vuurwerk.

Alle keukens zijn voorzien van een standaard keukeninventaris. Er zijn borden, bestek, glazen en mokken. Daarnaast zijn er pannen, schalen en onderzetters aanwezig. Alles om je vakantie zorgeloos te starten. 
Let op, in de hotelkamers en studio's zijn geen volledige keukens aanwezig. 

Om je een zo veilig mogelijk gevoel te geven tijdens je verblijf, wordt er op het park toezicht gehouden door het parkbeheer. In het geval van een (nood)situatie kun je naar het noodnummer van het park bellen. Deze ontvang je van de receptie bij het inchecken.

We hebben een aantal vakantieparken met laadpalen voor elektrische auto's. Je vindt ze hieronder.

Bekijk parken met laadpalen

Ieder vakantiepark van EuroParcs en nagenoeg alle vakantiewoningen beschikken over een Wi-Fi verbinding en is gratis te gebruiken. Onze parken liggen wel midden in de natuur, dus houd er rekening mee dat de snelheid en het bereik minder goed kan zijn dan je thuis gewend bent. Heb je problemen met inloggen of vragen over de Wi-Fi verbinding dan kun je altijd contact opnemen met de receptie.

Op de dag van aankomst en van vertrek mag je bij EuroParcs gewoon gebruikmaken van de faciliteiten. Ook voordat je ingecheckt bent en nadat je uitgecheckt bent.

Dit is sterk afhankelijk van het vakantiepark en van het type faciliteit. Neem hiervoor contact op met de receptie van het desbetreffende vakantiepark. Zij hebben kennis van de voorwaarden van het vakantiepark.

De faciliteiten van onze vakantieparken verschillen per park. Alle faciliteiten staan per vakantiepark overzichtelijk op de website. Vanuit de homepagina kun je gemakkelijk het park aanklikken waar je meer over wilt weten. Heb je nog een vraag over de faciliteiten van één van de vakantieparken, bel dan naar de receptie van het desbetreffende park. We helpen je graag!

Dit verschilt per vakantiepark. Je kunt dit terugvinden bij de faciliteiten op de webpagina en op de plattegrond van het park waar je verblijft.

Bij veel van onze parken kun je gewone fietsen en kinderfietsen huren. Of er een fietsverhuur op aanwezig is, kun je vinden op de pagina van het park waar je wilt verblijven. Op veel van onze parken kun je ook een e-chopper huren. Hiervoor moet je wel in het bezit zijn van een geldig rijbewijs of bromfiets certificaat.

Als je op zoek bent naar een of meerdere woningen voor een grote groep, dan biedt EuroParcs diverse mogelijkheden! Zo hebben we verschillende groepsaccommodaties die geschikt zijn voor groepen tot wel 31 personen.

Ook biedt EuroParcs mogelijkheden voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje, personeelsfeest, familieweekend, festivalbezoek, studieweekend of zeilkamp. Voor meer informatie kun je kijken op EuroParcs Business.

Extra's (zoals bedlinnen, handdoeken, een kinderstoel etc.) kun je al tijdens het boekingsproces toevoegen. Heb je al geboekt? Dan kan dit via Mijn EuroParcs.

Als je je verblijf hebt geboekt bij een touroperator, zoals AirBnb of Booking.com, kunnen wij je boeking helaas niet wijzigen of annuleren. Neem hiervoor contact op met de touroperator bij waar je hebt geboekt.

Nee, dit is niet mogelijk. Vanwege hygiëneredenen zit er standaard één bedlinnenpakket per persoon in je boeking. Dit is een verplichte afname, dus het is ook niet toegestaan om je eigen bedlinnen mee te nemen.

Extra gasten en huisdieren bijboeken kun je zelf doen via Mijn EuroParcs.

Let op: dit geldt niet wanneer er minder personen en/of huisdieren meekomen. Dit is alleen telefonisch door te geven bij het Klant Contact Centrum via het contactformulier of via het telefoonnummer 088 070 8090.

Je kunt je boeking gemakkelijk zelf online annuleren op Mijn EuroParcs.

Afhankelijk van de periode vóór je incheckdatum, zijn hier de volgende kosten aan verbonden. Mocht je annuleren binnen 24 uur na het maken van je boeking, dan is dit kosteloos.

  • Meer dan 3 maanden voor incheck: 15% van het totaalbedrag

  • Binnen 3 tot 2 maanden voor incheck: 50% van het totaalbedrag

  • Binnen 2 maanden tot 1 maand voor incheck: 75% van het totaalbedrag

  • Binnen 1 maand voor incheck: 90% van het totaalbedrag

  • Annulering op de dag van aankomst: 100% van het totaalbedrag

Raadpleeg voor de volledige toelichting artikel 6 van de RECRON-voorwaarden.

Als je een optie hebt geplaatst bij EuroParcs, zit hier een vervaldatum aan vast. Deze vervaldatum is met je gecommuniceerd via het Klant Contact Centrum of het vakantiepark zelf. Na deze datum zal de optie dus komen te vervallen. Als je van je optie een definitieve boeking wilt maken, dien je via Mijn EuroParcs een (aan)betaling te hebben voldaan. Heb je nog vragen over je optie? Neem dan gerust contact op met het Klant Contact Centrum.

Kindermeubilair is niet standaard aanwezig, maar is bij te boeken via Mijn EuroParcs (op basis van beschikbaarheid). Denk hierbij aan kinderbedjes en kinderstoeltjes.

Door de omboekgarantie bij te boeken, is je reservering tot 7 dagen voor aankomst eenmalig om te boeken naar een andere datum en/of ander vakantiepark. Dit pakket is bij te boeken tot 7 dagen na het maken van je reservering, daarna niet meer.

Wanneer je de datum van je boeking wil wijzigen, betaal je altijd minimaal het bedrag van je oorspronkelijke boeking. Als de prijs hoger uitvalt dan de oorspronkelijke datum, dan betaal je het verschil in prijs bij. Wanneer je nieuwe boeking een lagere prijs heeft, krijg je dit verschil niet terug.

Dit pakket wordt op dit moment enkel aangeboden op EuroParcs Zuiderzee, Poort van Amsterdam, Gulperberg en Hoge Kempen.

EuroParcs kan vooraf een borg vragen aan alle gasten die een vakantiewoning huren. De borg bedraagt maximaal €100,- per persoon*.

Als alles in de woning in orde blijkt na controle, wordt het (resterende) bedrag binnen 3 weken teruggestort op je rekening. Bij schade of bij het ontbreken van spullen ontvang je een factuur. Deze kun je gebruiken bij de afhandeling met je verzekering.

Ook het veroorzaken van overlast kan een reden zijn om de borg in te houden.

*Let op, ten tijden van grote evenementen zoals Dekmantel, Defqon, Awakenings of andere festivals kan er een borg worden gevraagd van €500,- per accommodatie.

Het is bij EuroParcs mogelijk om meerdere huisjes naast elkaar te boeken. Zo kun je met twee
gezinnen gezellig naast elkaar verblijven.

Je kunt bij het maken van je boeking het huisnummer van je voorkeur aangeven. Dit kost € 39,- per boeking. Dit doe je dan voor beide reserveringen. Op de plattegrond kun je de huisnummers bekijken.

Bij EuroParcs bieden we je de optie om tijdens je boeking voor een eenmalig extra bedrag aan voorkeurskosten om een specifieke vakantiewoning of kampeerplek aan te geven. Zo verblijf je gegarandeerd op de plek van je voorkeur.

  • Voor vakantiewoningen bedragen de voorkeurskosten voor een woningnummer €39.

  • Voor camper- of kampeerplaatsen bedragen de voorkeurskosten €25

  • De voorkeurskosten voor specifieke kenmerken of faciliteiten in een woning of op een kampeerplaats bedragen €33,-.

Mochten we om wat voor reden dan ook niet in staat zijn om jou deze specifieke vakantiewoning of kampeerplaats te garanderen, dan nemen we contact met je op. We zoeken naar een passend alternatief of je ontvangt je betaalde voorkeurskosten retour.

Het wijzigen van het vakantiepark (omboeken) kan tot uiterlijk 28 dagen voor aankomst. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken, we kijken graag even met je mee. Een boeking wijzigen kan door contact op te nemen via het contactformulier.

Wanneer je kiest voor een voordeliger accommodatie op een ander park, blijft de prijs gelijk. Kies je voor een duurdere accommodatie op een ander park of voor een bepaalde voorkeur, dan betaal je het verschil bij. 

Binnen 28 dagen voor aankomst is wijzigen niet mogelijk.

 



Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Een boeking aanpassen kan door contact op te nemen via het contactformulier.

Wanneer je kiest voor een voordeliger accommodatie, blijft de prijs gelijk. Kies je voor een duurdere accommodatie of voor een bepaalde voorkeur, dan betaal je het verschil bij. 

Een andere accommodatie kiezen mag ook binnen 28 dagen voor aankomst, zoals het op hetzelfde park is. 



Omboeken kan tot uiterlijk 28 dagen voor aankomst. De gewijzigde boeking moet in het zelfde jaar plaats vinden. Een boeking wijzigen kan door contact op te nemen via het contactformulier.

Binnen 28 dagen voor aankomst is wijzigen niet mogelijk.

Wanneer je de datum van je boeking wijzigt, betaal je altijd minimaal het bedrag van je oorspronkelijke boeking. Als de prijs hoger uitvalt dan de oorspronkelijke datum, dan betaal je het verschil in prijs bij. Wanneer je nieuwe boeking een lagere prijs heeft, krijg je dit verschil niet terug.

Nee. Handdoeken zijn niet inbegrepen in het bedlinnenpakket. Voor handdoeken kun je tijdens het boekingsproces een extra handdoekenpakket bestellen. Meer informatie over de inventaris van je vakantiehuis vind je op de pagina van de betreffende accommodatie.

Je kunt contact opnemen met ons Klant Contact Centrum op telefoonnummer +31 (0) 88 070 8090 of door het contactformulier in te vullen. De openingstijden van ons Klant Contact Centrum vindt je op de contact en vragen pagina.

Je maakt je reservering volgens de RECRON-voorwaarden. Binnen deze voorwaarden bestaan verschillende categorieën. Bekijk de voorwaarden die voor jouw verblijf van toepassing zijn:

De schoonmaakkosten zijn al bij de huurprijs inbegrepen. Deze kosten kunnen verschillen per woningtype en zijn daarnaast afhankelijk van de grootte van de woning.

Als je na 72 uur nog geen betalingsbevestiging van ons hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met ons Klant Contact Centrum.

De hoofdboeker dient minimaal 18 jaar oud te zijn en zelf ook op het park verblijven. Het is dus niet toegestaan dat ouders een boeking maken voor kinderen en zelf vervolgens niet op het park verblijven.

Ja, je huisdier is (aangelijnd) van harte welkom op alle vakantieparken!

Als de woning geschikt is voor huisdieren, zijn er maximaal 2 huisdieren per vakantiewoning toegestaan. Ook zijn er huisdiervrije woningen beschikbaar. Je kunt je voorkeur aangeven bij het maken van je reservering.

Er geldt een toeslag per huisdier per nacht. Je voegt het huisdier toe aan het reisgezelschap en de toeslag wordt weergegeven tijdens je boeking. Je huisdier kan alleen mee als hij toegevoegd is aan het reisgezelschap.

Bij EuroParcs Gulperberg zijn huisdieren niet toegestaan in de woningen.

Op dit moment biedt EuroParcs (nog) geen annuleringsverzekering bij de boeking.

Een annuleringsverzekering kun je mogelijk afsluiten bij je eigen verzekeringsmaatschappij. Raadpleeg je verzekeringsmaatschappij voor de voorwaarden die zij hanteren.

Ja, dat kan! Houd er wel rekening mee dat het transactiebedrag op het moment van de transactie direct bij je creditcard in rekening wordt gebracht. 

EuroParcs kan vooraf een borg vragen aan alle gasten die een vakantiewoning huren. De borg bedraagt maximaal €100,- per persoon*.

Als alles in de woning in orde blijkt na controle, wordt het (resterende) bedrag binnen 3 weken teruggestort op je rekening. Bij schade of bij het ontbreken van spullen ontvang je een factuur. Deze kun je gebruiken bij de afhandeling met je verzekering.

Ook het veroorzaken van overlast kan een reden zijn om de borg in te houden.

*Let op, ten tijden van grote evenementen zoals Dekmantel, Defqon, Awakenings of andere festivals kan er een borg worden gevraagd van €500,- per accommodatie.

Wanneer we geen betaling ontvangen binnen 2 weken na de schriftelijke aanmaning, wordt de boeking geannuleerd. Eventueel gemaakte kosten voor de boeking worden dan in rekening gebracht.

Bekijk artikel 5 en 6 van de RECRON-voorwaarden voor alle voorwaarden omtrent betalingen.

Je verblijf zelf betaal je van tevoren met o.a. iDeal, mastercard en VISA en kun je niet ter plaatse (contant) betalen.

Extra's voor tijdens je verblijf zoals fietsen, extra linnenpakketten of boodschappen kun je wel ter plaatse betalen. Deze kun je wel contant betalen, echter biljetten van € 200,- en € 500,- worden niet geaccepteerd. Transacties van € 250,- of hoger kunnen niet contant worden voldaan. 

Tijdens het online boeken, dien je online te betalen met o.a. iDeal, mastercard en VISA. Voor de betaling gelden de volgende voorwaarden:

  • Bij een boeking meer dan 6 weken voor aankomst betaal je direct 30% van het
    factuurbedrag en 6 weken voor aankomst het resterende bedrag.

  • Indien je binnen 6 weken voor aankomst boekt, dien je het volledige bedrag direct online
    te betalen.

  • Wanneer er geen betaling plaatsvindt, ontvang je van ons een herinnering. Als een (aan)betaling uitblijft, zijn wij genoodzaakt je reservering tegen de daarvoor geldende annuleringsvoorwaarden te annuleren zoals vermeldt in de RECRON. Hier zijn kosten aan verbonden.

Alle betalingsvoorwaarden vind je terug in artikel 5 van de RECRON-voorwaarden.

Je kunt contact opnemen met ons Klant Contact Centrum op telefoonnummer +31 (0) 88 070 8090 of door het contactformulier in te vullen. De openingstijden van ons Klant Contact Centrum vindt je op de contact en vragen pagina.

De reserveringskosten zijn bij de huurprijs inbegrepen.

Als je een cadeaubon van EuroParcs wil inleveren, dien je contact op te nemen met gastenservice@europarcs.nl. Maak een foto van de voor- en achterkant van je cadeaubon en voeg deze toe aan de bijlage van je e-mail. We helpen je graag verder!

De standaard bedlinnenpakketten en toeristenbelastingen dien je direct al af te rekenen tijdens het maken van je boeking.

Wanneer je extra bedlinnenpakketten of andere extra's wilt boeken tijdens je verblijf kun je dit tijdens de receptie afrekenen.

Het is bij EuroParcs niet mogelijk om in termijnen te betalen of om een uitgestelde betaling aan te vragen.

Als je een borg hebt betaald, ontvang je de borg binnen 3 weken retour op het bij ons bekende IBAN-nummer. Hiervoor hoef je zelf niets te doen.

Mocht je betaling via onze standaard betaalmethoden om wat voor reden dan ook niet lukken, dan is het altijd nog mogelijk om het bedrag handmatig over te boeken naar EuroParcs. Het bedrag kan overgeboekt worden naar NL82RABO0317171313, met als omschrijving of betalingskenmerk je reserveringsnummer.

Voor onze parken in Oostenrijk en Duitsland gelden andere IBAN nummers:

Oostenrijk: NL17RABO0189163135
Duitsland: NL29RABO0377771562

Ja, je kunt op de parken betalen met je creditcard als er een pinapparaat aanwezig is.

Als je na 72 uur nog geen betalingsbevestiging van ons hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met ons Klant Contact Centrum.

Ja, dat kan! Houd er wel rekening mee dat het transactiebedrag op het moment van de transactie direct bij je creditcard in rekening wordt gebracht. 

Extra's (zoals bedlinnen, handdoeken, een kinderstoel etc.) kun je al tijdens het boekingsproces toevoegen. Heb je al geboekt? Dan kan dit via Mijn EuroParcs.

Op de webpagina van je verblijf of in Mijn EuroParcs onder 'mijn boekingen' kun je terugvinden of je accommodatie een apart toilet heeft. Dit staat aangegeven onder 'sanitair'.

Op de webpagina van je verblijf of in Mijn EuroParcs onder 'mijn boekingen' kun je terugvinden of je accommodatie een vriezer of een koelkast met vriesvak heeft. Dit staat aangegeven onder de keukenfaciliteiten.

Op de webpagina van je verblijf of in Mijn EuroParcs onder 'mijn boekingen' kun je terugvinden of je accommodatie een oven heeft. Dit staat aangegeven onder de keukenfaciliteiten.

Onze vakantiewoningen hebben vaak een filterkoffiezetapparaat, Nespresso Professional Machine, Senseo of een bonenapparaat. Welk koffiezetapparaat jouw vakantiewoning heeft, kun je vinden bij de keukenfaciliteiten op de webpagina van je vakantiewoning. Als je al geboekt hebt en inlogt bij Mijn EuroParcs kun je het terugvinden onder 'Mijn boekingen'.

Alle keukens zijn voorzien van een standaard keukeninventaris. Er zijn borden, bestek, glazen en mokken. Daarnaast zijn er pannen, schalen en onderzetters aanwezig. Alles om je vakantie zorgeloos te starten. 
Let op, in de hotelkamers en studio's zijn geen volledige keukens aanwezig. 

Kindermeubilair is niet standaard aanwezig in de vakantiewoningen. Dit dien je bij te boeken bij 'extra's' tijdens je boekingsproces. Je kunt het volgende kindermeubilair bijboeken:

  • Campingbed

  • Kinderbox

  • Kinderstoel

  • Babybad

De meeste chalets, bungalows en glampingtenten hebben een eigen Wi-Fi-router. De locatie van het wachtwoord vind je in de EuroParcs app onder parkinfo, kies vervolgens 'op het park'. De locatie van het wifi-wachtwoord staat ook in het welkomstinformatieboekje, die je bij aankomst van de receptie krijgt.

Verder is er een openbare wifi verbinding op het vakantiepark aanwezig waar je geen wachtwoord voor nodig hebt.

Nee. Handdoeken zijn niet inbegrepen in het bedlinnenpakket. Voor handdoeken kun je tijdens het boekingsproces een extra handdoekenpakket bestellen. Meer informatie over de inventaris van je vakantiehuis vind je op de pagina van de betreffende accommodatie.

Alle accommodaties hebben een ander interieur. Interieur en exterieur kunnen dus per vakantiewoning en woningtype verschillen.

Alle bungalows, chalets en glampingtenten zijn voorzien van tuinmeubilair. Bij sommige bijzondere accommodaties, zoals trekkershutten of kampeerplaatsen, is dit niet het geval.

Je kunt op de webpagina van je gekozen verblijf vinden wat voor tuinmeubilair er aanwezig is bij je vakantiewoning onder 'faciliteiten'.

In de EuroParcs app vind je diverse handleidingen voor de apparatuur in je vakantiewoning.

Ga naar Google Play Store Ga naar Apple App Store

Je kunt 1 auto parkeren bij of vlakbij de vakantiewoning. Bij sommige grotere vakantiewoningen is er plaats voor meerdere auto's.

Ja, we hebben een aantal mindervalidewoningen op onze vakantieparken. Deze zijn (deels) aangepast en rolstoeltoegankelijk gemaakt met bijvoorbeeld brede deuren en steunbeugels bij het sanitair.

Je kunt onze mindervalidewoningen gemakkelijk vinden door in de 'zoek & boek' het zoekfilter 'geschikt voor mindervaliden' te kiezen. Deze is te vinden onder 'over je verblijf', vervolgens onder 'persoonlijke voorkeuren'.

De aanwezigheid van een inventarislijst in de vakantiewoning verschilt per park. Wanneer de inventarislijst aanwezig is, kun je die gemakkelijk in de woning vinden. Als je inventaris niet compleet is vlak na aankomst, dien je dit zo snel mogelijk te melden bij de receptie.

Deze vraag kunnen we op de website niet beantwoorden, omdat je woningnummer pas bekend wordt bij aankomst. Wanneer je gegarandeerd een bepaald huisnummer wilt vastleggen, kun je een huisnummer met voorkeur boeken (€ 35,-)  tijdens het maken van de boeking.

De schoonmaakkosten zijn al bij de huurprijs inbegrepen. Deze kosten kunnen verschillen per woningtype en zijn daarnaast afhankelijk van de grootte van de woning.

Over het algemeen zijn de bedden in onze vakantiewoningen 2m lang. Dit is de standaard. Wanneer dit korter is, staat dit specifiek aangegeven bij het vakantiepark en het woningtype. Een voorbeeld hiervan is EuroParcs De Biesbosch: hier hebben enkele huisnummers bedden die 1.80m lang zijn.

Deze vraag kunnen we op de website niet beantwoorden, omdat je woningnummer pas wordt toegewezen bij aankomst. Wanneer je gegarandeerd een bepaald huisnummer wilt vastleggen, kun je een huisnummer met voorkeur boeken (€ 35,-) tijdens het maken van de boeking.

In alle accommodaties is het niet toegestaan om te roken. Roken is enkel toegestaan buiten de accommodatie, bijvoorbeeld op het terras of in de tuin van de vakantiewoning. Indien er geen asbak in de accommodatie aanwezig is, kun je deze bij de receptie krijgen.

Tiny Offices zijn te gebruiken voor gasten en eigenaren, maar ook als je niet op het park verblijft. Indien je niet op het vakantiepark zelf verblijft, vul dan het contactformulier in, selecteer EuroParcs De Zanding of EuroParcs Spaarnwoude en het onderwerp 'Tiny Office'. De Tiny Offices zijn per dagdeel te reserveren tegen een vergoeding.

Wat vergeten of kwijt geraakt tijdens je vakantie bij ons? Wij kunnen voorstellen dat dit vervelend is. Voor vragen betreft gevonden voorwerpen kun je het contactformulier op onze website invullen. Geef hierbij aan bij welk park je hebt verbleven en in welk vakantiehuisje. Ook is het handig als je je telefoonnummer achterlaat, zodat wij contact met je kunnen opnemen als wij de spullen gevonden hebben. Het park zal contact met je opnemen voor verdere afhandeling.

Wil je graag op de hoogte blijven van de laatste EuroParcs nieuwtjes en aanbiedingen? Schrijf je hieronder dan in voor de nieuwsbrief.

Je kunt een Tiny Office reserveren door het contactformulier van het Klant Contact Centrum in te vullen. Kies bij het vakantiepark voor EuroParcs De Zanding of EuroParcs Spaarnwoude en kies vervolgens het onderwerp 'Tiny Office'. De Tiny Offices zijn ook te reserveren via de recepties van EuroParcs De Zanding en EuroParcs Spaarnwoude.

De Tiny Offices zijn te gebruiken door de gasten van EuroParcs De Zanding en EuroParcs Spaarnwoude. Zo kun je je tijdens de vakantie heerlijk even terugtrekken om ongestoord te werken of kun je juist op vakantie gaan om nieuwe inspiratie op te doen voor een persoonlijk project. De Tiny Offices zijn per dagdeel beschikbaar en vooraf te reserveren. Informeer hiernaar bij de receptie of vul het contactformulier in met EuroParcs De Zanding of Spaarnwoude en het onderwerp 'Tiny Office'.

Je ontvangt gemiddeld 1x per week een nieuwsbrief van ons.

Uitzonderingen kunnen zijn wanneer er een aanbieding is waarvan we jou meteen op de hoogte willen brengen.

Je kunt via Mijn EuroParcs diverse foodboxen bestellen voor tijdens je verblijf.

Voor onderstaande parken geldt een korting van 25%

  • Aan de Maas

  • Bad Hulckesteijn

  • Beekbergen

  • Buitenhuizen

  • De Hooge Veluwe

  • Het Amsterdamse Bos

  • Hoge Kempen

  • Marina Strandbad

  • Molengroet

  • Spaarnwoude

Voor onderstaande parken geldt een korting van 20%

  • Bad Hoophuizen

  • Bad Meersee

  • De Achterhoek

  • De Biesbosch

  • De IJssel Eiladen (construction deals)

  • Texel

  • De Kraaijenbergse Plassen

  • De Rijp

  • De Utrechtse Heuvelrug

  • De Zanding

  • Enkhuizer Strand

  • Kaatsheuvel

  • Maasduinen

  • Markermeer

  • Poort van Amsterdam

  • Reestervallei

  • Zuiderzee

Voor onderstaande parken geldt een korting van 15%

  • Brunssummerheide

  • De Wije Werelt

  • De Wiltzangh

  • De Woudhoeve

  • Gulperberg

  • IJsselmeer

  • Koningshof

  • Limburg

  • Noordwijkse Duinen

  • Poort van Maastricht

  • Poort van Zeeland

  • Ruinen

  • Schoneveld

  • Veluwemeer

  • Zilverstrand

Met betrekking tot al onze actiematige marketinguitingen, in het bijzonder daar waar prijskortingen worden aangeboden (ongeacht in welke vorm), hebben wij actievoorwaarden opgesteld. Op onze Algemene Actievoorwaarden pagina kun je meer lezen over deze actievoorwaarden.

Nee, wij bieden geen arrangementen aan voor speciale gelegenheden. Wel kun je aan de receptie van je vakantiepark vragen naar mogelijkheden voor een versierde woning bij aankomst. Natuurlijk ben je ook vrij om je eigen vakantiewoning te versieren.

Alle EuroParcs aanbiedingen vind je hier.

Als je kortingscode niet werkt tijdens het boekingsproces, willen we je vragen om vooralsnog een boeking te maken. Bij je boekingsbevestiging ontvang je een reserveringsnummer. Je kunt dit reserveringsnummer, samen met je kortingscode, doormailen naar gastenservice@europarcs.nl. We helpen je graag verder.

Wanneer een arrangement of bijgeboekt artikel niet (meer) beschikbaar is, krijg je het teveel betaalde bedrag retour.

Je juiste antwoord niet gevonden? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum

Telefoon
+31 (0)88 070 8090

(gebruikelijke kosten)

Je vraag
Vul het contactformulier inVoor al je vragen
Openingstijden
  • maandag tot en met vrijdag bereikbaar 09:00 uur tot 17:00 uur
  • zaterdag bereikbaar 09:00 uur tot 16:00 uur