Bij EuroParcs geven we veel om jouw mening. Elke gast die, via onze eigen website geboekt heeft en is verbleven op één van onze vakantieparken, krijgt een vragenlijst opgestuurd. Deelname hieraan is vrijblijvend. Hierdoor zijn alle reviews ook daadwerkelijk van onze vakantiegasten. Wij hopen zo onze service, mede door jouw mening, te verbeteren en toekomstige vakantiegasten te helpen met het maken van een keuze.
Vanuit ons online reviewprogramma wordt een vragenlijst verstuurd die bestaat uit twee delen. Het eerste gedeelte van deze vragenlijst dient als operationele stuurinformatie. Hierin wordt de gast gevraagd welke onderwerpen zij willen beoordelen, zoals receptie, faciliteiten of schoonmaak. Ook wordt hierin om een cijfer gevraagd en is er de mogelijkheid om hier een toelichting bij te geven. Deze informatie gaat niet door naar onze website maar wordt intern voor het parken en personeel gebruikt waar men heeft verbleven.
In het tweede gedeelte van de online vragenlijst wordt specifiek naar een cijfer van 1 tot 10 gevraagd aan de gast en daarbij vooraf duidelijk aangegeven dat deze beoordeling voor de website gebruikt zal worden. Deze vragen zijn niet verplicht en de gast kan doorgaan met de vragenlijst zonder cijfers of toelichtingen te geven. In deze vragenlijst wordt de gast naar een cijfer gevraagd op onderwerpen zoals het vakantieverblijf, ligging en omgeving, horeca, gastvrijheid, de medewerkers en een optionele toelichting die zij toekomstige gasten willen meegeven over het park en de omgeving buiten het park. De invuller van de vragenlijst kan zelf aangeven om de review anoniem te plaatsen of enkel met zijn/haar voornaam.
Deze antwoorden worden opgeslagen en worden op de website geplaatst. Een uitzondering hierop is wanneer:
Scheldwoorden worden gebruikt in de beoordeling
Namen van medewerkers worden genoemd
Andere privacygevoelige informatie
Mocht bovenstaande voorkomen dan worden deze reviews niet doorgezet.